donderdag 1 oktober 2009

Tja waar zal ik beginnen haha.... Als eerste ben ik weggegaan bij Genedes en Mycrevette designs omdat deze kits mij niet zo liggen. Soms moet je gewoon keuzes gaan maken. Daarentegen ben ik bij veel designers CT geworden. Namelijk: PST Designs, Glam Fairy, Melancolie, AnnaBV Designs, Seni Designs.
Bij Tiramisu Design ben ik gast voor de maanden oktober en november.

Bij Thaliris ben ik gast voor de maand oktober.

Bij Fanette Design ben ik gast voor de maand december.

Nu volgen er een aantal kitjes met de uitwerkingen!

Dit is een nieuw kitje van Thaliris Happy everyday:


Dit heb ik ermee gemaakt:


Het kitje kun je hier vinden.

Dit is ook een kitje van Thaliris Crazy intention:


Dit heb ik ermee gemaakt:


Het kitje kun je hier vinden.

Dit het nieuwe freebie van July Designs:


Dit heb ik ermee gemaakt:


Deze freebie kun je hier vinden.

Dit is een kitje van PST Designs Legend:


Dit heb ik ermee gemaakt:


Het kitje kun je hier vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten